Available for borrowing.

( 1 / 1 unit )

Loan Duration (day): 7




Maid Maiden Sunday

by Kaoru

Publisher - KADOKAWA GEMPAK STARZ SDN BHD

Category - Comics

"Semua tu takder kena-mengena. Cuma... aku rasa lebih baik kita berenggang buat sementara supaya kau tau apa kau nak sebenarnya." Hubungan Bennett dan Alivia semakin renggang. Walaupun Alivia dah cuba perbetulkan keadaan tapi kali ni Bennett pula tak boleh fokus pada hubungan diorang. Mungkinkah hubungan cinta Bennett dan Alivia bakal berakhir disebabkan kehadiran Chris? Ataupun sekeping tiket kapal terbang dari mama dan papa Alivia jadi punca? "Maid Maiden: Sunday" ni adalah hadiah finale Kaoru buat peminat kat luar sana!

Please login to borrow the book.